Wednesday, January 23, 2013

ADORE AUDREY


Yes, I do adore her and who doesn't : ) She has been the inspiration for millions of women for so many decades and will continue to do so. 20 years passed since Audrey Hepburn's Adieu and I wanted to make a dedicated post for her. Thanks for reminding this anniversary to me, Dear Marcela ( Fashionadictas, make sure to check her beautiful Audrey post and in general her artful fashion blog ).

I took these pictures when I saw some sunlight this morning, so this is a freshly baked post : )
I finally managed to remove the festive decorations last weekend and made some new styling yesterday, and tried two lilac vignettes as below, and opted for the second look, it will stay like that for some weeks : )














 My Audrey Hepburn book and movie collection on our new carpet ( Zara Home ).










And here they are in their usual spot inside the antique vetrina.






And this is the second look, as I see right now looking from my armchair : )




The beautiful illustration is from Leigh Viner, I also have shown you this and this one : )
I have this and this beauties waiting to be framed still. And in my Etsy wish list, I have also THIS and THIS gorgeous : )



Happy midweek everyone : )


37 comments:

  1. Lilam aşık oldum bu posta... hemen Fashionadictas a ışınlanıyorum....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serapcim, begenmene cok sevindim, cok tesekkurler : ) Ben de buradaki cevaplarimi bitireyim, sana isinlanicam : )

      Delete
  2. Bir kitap ile bir post yapmak!İşte bunu sadece Aylinim yapar. Ona has tarzdır. 40 yıl düşünsem aklıma gelmez. Güzel objelerle bir kitap hakkında post yapmak ancak senin bu postu okuduktan sonra aklıma gelir işte:) Bu yüzden değişik blogları ve blogger arkadaşlarımı çoook seviyorum. Bu arada Audrey Hepburn, Liz Taylor, Twiggy, Marily Monroe ve Bridget Bardot en sevdiğim, en beğendiğim kadınlardır. ve senin bu Audrey kitaplarına ve koleksiyonuna bayıldım Aylincim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa bir de Grace Kelly, Ava Gardner ve Kim Novak vardı hepsine hepsine hayranım :)

      Delete
    2. Hulyacim, ne guzel yazmissin, cok tesekkur ederim. Sen postlarda cok fazla gorsel olmasini tercih etmiyorsun diye hatirliyorum, bu sefer cok fazla ayni turden resim oldu, 17 de 9 tanesi 2 farkli sunumu gosteriyor ama mumkun oldugunca farkli acilardan koymaya calistim, diger 8 resim de diger kitaplara odaklaniyor 2 farkli sunumla, resimler benim hosuma gidince elemek zor oldu ancak bu kadar eleyebildim, lila ve Audrey sevenler bunalmadan bakar diye dusundum : ) Saydigin starlarin hepsine bakmaya ben de doyamiyorum, Grace Kelly nin cok guzel bir kitabi var bende, iyi hatirlattin onun icin de bir post yaparim bir gun belki : ) Bu starlarin filmlerini seyretmek, resimleriyle dolu kitaplarin sayfalarini cevirmek buyuk keyif buyuk ilham kaynagi : )

      Delete
  3. Hic sevmezmiyim!!! Ne kadar güzel bir post olmus bu!!! Oturup o kitaplara bakmak isterdim simdi! Lila dekor da cok güzel uymus. Hem sen hem postlarin benim icin hep ama hep "inspirational".

    I ♥ your blog!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aylincim, coook tesekkur ederim canim : ) Insallah Floransa'ya geldiginde bir gun, evime de gelirsin, karsilikli hem icer anlatir, arada da kitaplari karistirirsin. Ve beni cok mutlu ettin bu guzel sozlerinle, benim guzel arkadasim, adasim : ) Senin guzel blogundaki degisiklikler icin de tebrik ederim tekrar : )

      Delete
    2. Simdi okudum cevabini ve cok ama cok sevindim :-) Iyi ki bloglarimiz sayesinde tanismisiz! Insallah yakinda gelecegiz oralara, honeymoon icin düsünmüstük :) Seni görmeden kesinlikle geri dönmem :-)

      Delete
  4. You have a fantastic collection! Gorgeous!

    ReplyDelete
  5. You sure do love Audrey! Beautiful books and I love your vignettes! So pretty and I can almost smell those lilacs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much : ) The flowers are not real unfortunately, looking forward to spring for purple fresh blooms : )

      Delete
  6. ben de kendisinin bizzat aşığıyım. evimin bi köşesinde böyle onun için bi köşe ayırmak hep aklımda.. Çok güzel bi koleksiyon gerçekten takdire şayan.. o halının güzelliği de enfes yanii ben de zarada çok beğenmiştim ama hali hazırda henüz ev alışverişine başlamadığımız için almaya cesaret edemedim.
    çok güzel bi post olmuş cnmm:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim insallah yaptiginda sen de guzel koseni paylasirsin benimle, bakmaya doyamam, senin zevkli ellerinden cikmis bir Audrey kosesine : ) Koleksiyon yillar icinde olustu yavas yavas, Amazon UK sagolsun, daha hesapli bir sekilde aldim kitap ve dvdleri oradan : ) Zara Home dan ben de ilk defa hali aldim, kac yildir bakardim emin olamazim, sonunda bu haliyi Istanbuldaki indirimde aldim son gidisimde, oradan tasidim iyi ki hafif bir hali : ) Temizligi de rahat, tavsiye ederim. Ben yaz indiriminde diger begendigim bir modelini de almak istiyorum : ) Begenin icin cok tesekkur ederim : )

      Delete
  7. bu taze post çok güzel ve çok ilham verici olmus coook begendim ben<3

    ayrıca dekorasyon zevkine de bayılıyorumm :)

    ReplyDelete
  8. Mevzu kitap olunca bayıla bayıla okuduğum bir post oldu Canım :)

    ReplyDelete
  9. ben hepsini geçtim, de vitrindeki ayakkabılarda kaldım :))

    xo,
    Enda,
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. tatlim ! O kitaplari hic toplama... Hemen geliim ben, alalim kahvelerimizi ve sayfalari karistirip konusalim uzun uzun.. :)) ne harika olurdu.. Ama toplanmasi gerektigi zaman da ben toplamak ve o cici otesi kucuk cam dolabina ben yerlestirmek istiyorum :)) sadece kasla goz arasi A harfini alip kacarsam karisma ! :) Saka bi yana ne guzel ne keyifli ne yaratici bir post olmus.. Dunyanin en guzel kiyafetleriyle yapilan bir posttan cok ddaha keyifliydi benim icin.. Operim guzelim :)

    ReplyDelete
  11. Aylincim ne kadar çok seviyormuşsun sen Audrey'i :) lila köşene bayıldım ve yeni almak istediğin ilustrasyonları da çooook beğendim (hemen gidip baktım ) bende etsy hastasıyımdır, saatlerimi geçirebiliyorum orada ,hayal kurarak ve ilham alarak :) zara home halını güle güle kullan ,bende zara home'u çok seviyorum, çoğu eşyam oradan,çok yalın-sade ve şık bir stilleri var.

    ReplyDelete
  12. Lila ve Audrey <3 Muhtesem ikili olmus. Bende Audrey hayraniyim ki onun zarif elegan durusu, o ceylan gozleri, stili, ve unicef&cocuklar icin gonullu calismasini kim begenmez.

    Bu post icin gercekten cok tesekkur ederim, onun gibi bir cok yerli ve yabanci yildiz, sanat ve bilim insanlarini kaybettigimizde degerlerini anliyoruz sanirim.
    x

    ReplyDelete
  13. What a great collection of books! Your vignettes are so interesting and I love all the lilac touches too. I spotted those gorgeous shoes - a great idea to display them in this way rather than hiding them away!
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  14. Wow thank you so much for your mention, dear friend!!!!
    I love Audrey!!! wonderful collection about her!!
    Nice photos and post!!
    Have a lovely weekend! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  15. Beautiful illustration of Leigh Viner!!!!:)))

    ReplyDelete
  16. Lila'cım bayıldım koleksiyonuna...çok ince bir zevke sahipsin, ayrıca sunumunda çok güzel.

    ReplyDelete
  17. Koleksiyonuna bayıldım! Türkiye'de alabileceğimiz adreslerin varsa paylaşabilirsen sevinirim:)

    Bloğunu takibe aldım, bana da beklerim:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Aylincim koleksiyon mukemmel, cok hosuma gitti. A Hepburn'u cok sevdigimi biliyorsun, bu post benim icin ayri guzellikte. Halini mutlu gunlerde kullan canim, sevgilerimle

    ReplyDelete
  19. Lila,
    LOVED LOVED LOVED this post today! Audrey is a favorite of mine too, as she is so many others. You have quite a collection of her. I have a black and white picture of her in my guest bedroom. You know, Breakfast At Tiffanys is one of my favorite movies? I noticed the purple sand hour glass - I've always wanted one of those, but I've never seen purple sand in them, that's unique. Your antique vetrina that displays Audrey is beautiful. Have a wonderful weekend, Lila.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ReplyDelete
  20. Purple and Audrey with a romantic allure. What more can we ask?
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. J'adore Audrey Hepburn, c'était une femme incroyable !!

    ReplyDelete
  22. Your house must be awesome! I love all the pictures of it you have posted so far. And the antique vetrina is a jem!! Buona domenica a te!!un bacione

    ReplyDelete
  23. benım grace kelly e olan hayranlıtgım kadar varmıs senınkı de audrey de cok tatlı bır kadındır hakkını yemıcegım :) :)

    ReplyDelete
  24. Bak Audrey zevkine daha once hic dikkat etmemişim baya baya koleksiyoneriymişsin ne guzel bi kose o oyle! Seninle ozdeslesen lilalar ise bi koseden seni cok guzel yansıtmıslar, o catal gibi duran objeyi cok begendim Dali'nin tablolarındaki degnegi hatırlattı bana.. Gunes de o kadar güzel vurmus ki evinde gibi hissettim kendimi Aylincim

    ReplyDelete
  25. audreyyyyyyyyyy sen ne sahaneeeeeee ınsansın.....nasıl guzel bır koleksıyonun varmıs..ıste budur ya sevdımı hayran oldumu tam olanlardansın sen...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...